عشق زندگیمون آرشیناعشق زندگیمون آرشینا، تا این لحظه: 12 سال و 23 روز سن داره

آرشینا بهترین اتفاق زندگی ما

دومين سالگرد تولدت، مباركه نفسمم

1392/12/17 12:59
نویسنده : soheyla
904 بازدید
اشتراک گذاری

شکلک های متحرک تولدت مبارک زیبا

دخترم ...

برایت آرزو دارم
که نور نازک قلبت٬ به تاریکی نیامیزد.
که چشمانت٬به زیبایی ببیند زندگی ها را.
چو باران٬آبی و زیبا
بباری٬شادمانه روی گرد غم
به دور از دل گرفتن ها.
برایت آرزو دارم
به تنهایی نیالاید
خدا٬ این قلب پاکت را
و همواره به دستانت بیاویزد
چراغ راه خوشبختی
بدانی آنچه را اینک نمیدانی.
برایت آرزو دارم
سعادت را٬طراوت را٬
بهشت و بهترین بهترین ها را.
عزیز روز های من
خدا را می دهم سو گند
که در قلبم برای تو
خدارا آرزو دارم

شکلک های متحرک تولدت مبارک زیبا

دختر شيرين تر از جونم تولد 2 سالگيت مباركه مادر

امروز دختر من 2سالش تموم ميشه و ميره توي 3 سال،تولدت خونه مامام فري بوديم كه گفته بود ميخواد برات تولد بگيره كيك گرفتيم و دور هم بوديم خيلي خوش گذشت .

خيلي خوشحالم و در پوست خود نميگنجم،مسرورم از اينكه بگم دختر دارم و خدا يكي از بهترين نعمتهاي دنيارو شامل حالم كرده .دوسش دارم و بارها گفتم كه عاشقشم .خداي بزرگ را شاكرم از اينكه بهترين لحظه هاي شيرين زندگيمو در كنار خانواده 3 نفرم تجربه كردم.بهترين نعمتهارو خداي بزرگ به ما عطا كرد و ما سعي كرديم به نحو احسن ازش استفاده كنيم .ا

لان ميتونم به جرات بگم كه خوشبخت ترين مادر دنيا و خوشبخت ترين زن دنيا و خوشبخت ترين دختر دنيا هستم چرااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟به واسطه عزيزاني كه دارم و با تمام وجود دوستشان ميدارم .خدايا سلامتي را كه يكي از بهترين نعمتهاي دنياست از ما دريغ مدار.

دختر قشنگم دوست دارم و تو را ميپرستم

اينم كيك تولدته كه توي مهد برات گرفتم

عكساتونم با دوستات حتما ميزارم

بوسسسسسسسسس

پسندها (1)

نظرات (1)

مائده(ني ني بوس)
17 اسفند 92 23:37
تولدت مبارك خاله جون مرسي خاله ممنون كه به ما سرزدي نميتونيم وبلاگتونو ببينيم چرا؟؟؟؟؟؟؟