عشق زندگیمون آرشیناعشق زندگیمون آرشینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

آرشینا بهترین اتفاق زندگی ما

تو همه ي دنيامي، تو تموم حرفامي

1393/4/9 12:12
نویسنده : soheyla
1,044 بازدید
اشتراک گذاری

عشق زندگي سلام

اميد مامانش سلام

دوست دارم بازم سلام

ماه قشنگ آسمون مني،بازم سلام

خيلي وقته نيومدم برات بنويسم،از اول 93 خيلي گرفتار بودم كه اصلا نميخوام توي وبلاگ قشنگ خاطره هاي زيبات،خاطرات بدي رو بنويسم .

روزهاي قشنگ كودكي تو ،روزهاي زيباي زندگي منو زيباتر كرده،طنين صداي قشنگت،شده قشنگ ترين آهنگ و صدايي كه ميتونه توي فضاي خونه بپيچه.با رفتن بهار و ورود تابستون خيلي بد مريض شدي سرما خوردي و خيلي بد توي بدنت مونده و قصد بيرون رفتن نداره و هر وقت كه تو مريض ميشي من داغون داغونم .اين روزا باهات خيلي احساس خوبي دارم هميشه احساس ميكردم تنهام و خواهر ندارم ولي الان شدي تموم دنياي من ،بوسه هات،نوازشات،احساساتت غير قابل توصيفه عشقم بوسبوسبوسبوسبوسبوس

چقدر با وجود تو من رويايي زندگي ميكنم .وجودت بركت خونمونه و به يمن قدوم زيباي تو ما به بهترينها دست پيدا كرديم.شكر ميكنم و خوشحالم كه همچون تويي دارم و غمخوارو هميار مهرباني همچون پدرت .

اين روزا شروع كردي به جمله بندي كلمات،عشق ميكنم وقتي حرف ميزني و اينقدر حرف زدنت شيرين كه ما مست تلفظ كلمه ها و جمله هات ميشيم.

يه مدت هست ميبريمت خانه بازي و از تشك هاي پرش خيلي خوشت اومده هر ثانيه ميگي بريم بكييم (بپريم).

تو موهبتي هستي از طرف خدا كه رنگ ثابت زندگي مارو تبديل به رنگين كمون كردي.

آرشينا دخترم بسيار خرسندم از اينكه تورو دارم .

اين روزا خيلي دوست داري كه بيشتر وقتت رو توي پارك سپري كني و اصلا توجيه گرمارو قبول نداري و فقط ميگي بريم بريم بريم .پاك پاك سرسره بازي .جالبه بچه تر كه بودي ميگفتي سر و الان كاملا ميگي سرسره بازي .استخر توپ خيلي دوست داري و از بالاترين لذت هاي روزمره ت دوش گرفتن و آب بازي چون خيلي گرمايي هستي.

اصلا ميوه خور نبودي ولي الان خيلي دوست داري و مدام ميگي مامان ميوه ميوه ميخوام و خالي از لطف نيست كه بگم شديدا علاقه  به چايي داري توي خواب و بيداري ميگي هايي ميخام هايي.

براي چكاپ بردمت دكتر گفت همه چي خداروشكر خوبه.

پسندها (5)

نظرات (0)