عشق زندگیمون آرشیناعشق زندگیمون آرشینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

آرشینا بهترین اتفاق زندگی ما

آهويي دارم خوشله...

1393/5/19 11:11
نویسنده : soheyla
1,150 بازدید
اشتراک گذاری

خدايم،چه زيباست دنيايت و چه زيبايند آفريده هايت

به نام خدايي كه هديه كرد به زندگي ما

زيباترين هديه دنيا را

اين روزها خيلي مثبتم،خيلي خوشحالم،دختري دارم كه از همين دوسالگي مامانشو درك ميكنه،احساس داره،محبت داره،عشق داره ،دخترم در حال حاظر 2 سال و 5 ماه داره و واسم يه دنيا خوشبختيه.بعد از اين همه تعريف خالي از لطف نيست بگم ديگه نميتونيم توي خونه نگهت داريم همش دوست داري بري بيرون.تيكه كلامت شده بريم بريم حالا مهم نيست گرماي هوا 40 درجه هم باشه .دوست دارم خوب غذا بخوري خوب قد و وزن بگيري .به كتاب داستان علاقه مند شدي همش ميگي مامان چتاب بده ميخونم (بخونم).مامان چتاب چارچا ميخري؟عدد چهار برات عزيز شده هر چي ميخواي چهارتا چهارتا ميخواي .اعداد رو ياد گرفتي،شمردن و خلاصه كلي دلبري هاي ديگه كه من و بابا مرتضي برات قش ميكنيم .

مهدكودكتو عوض كردم اينجا خيلي چيزا ياد گرفتي .صحبت كردنت خيلي خوب شده و شعر ميخوني .فعال شدي و من ذوق ميكنم.يه روز اومدي خونه گفتي مامان گفتم جونم ،گفتي مامان خاله گفت آرشينا بخوابه سيتاره بزنم دستش ،آرشينا شير بخوره خاله سيتاره بزنه،گفتم خوب خوابيدي؟خوردي؟آيه ولي خاله نزد!تا خود صبح ما درگير سيتاره بوديم هم ستاره ميخواستي هم خواب ستاره ميديدي.صبح كه رفتيم مهد گفتيم خاله خدا پدرت رو بيامرزه قول ستاره ميدين لطفا ستاره بزنين .خلاصه عصر با ستاره اومدي خونه .يه ستاره برچسب دار.

فردا برنامه عكس دارين توي مهد حتما عكساتو برات ميذارم عشقم .دوست دارممممممممممممممممم بوسسسسسسسسسسسسسس

آهويي دارم خوشله

فرار ترده ز دستم

دوريش مشله

كاش كه اونو مي بستم...

پسندها (5)

نظرات (0)