عشق زندگیمون آرشیناعشق زندگیمون آرشینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

آرشینا بهترین اتفاق زندگی ما

مامانی و آرشینا

1391/6/24 16:26
نویسنده : soheyla
574 بازدید
اشتراک گذاری

ماه زیبای من

مامانی داشت به روز 18 شهریور و روز سرکاررفتن نزدیک میشد.غم تو شده بود برام غم عالم دیگه فکرم به هیچ جا قد نمیداد.یه مهدکودک نزدیک شرکت بود که پارسال و موقع بارداریم اونجا رفته بودم و اونا هم گفتن که نوزادی ندارن و از یک سال به بالا قبول میکنن.

تموم غمم شده بود:

از یه طرف شیشه و پستونکی که نمیگرفتی .

از یه طرف بعد مسافت و شیردهی.

از یه طرف سن پایینت .

از طرف دیگه اینکه واقعا دلم برات میسوخت .

خلاصه اینکه رفتم اون مهد نزدیک شرکت تا باهاشون صحبت کنم فقط تورو قبول کنن که بهم نزدیک باشی و بتونم بهت شیر بدم و بهت سربزنم .از اونجایی که خدا خیلی مهربونه،وقتی رفتم دیدم تازه مجوز نوزادی گرفتن و تورو اونجا ثبت نام کردم و برات شروع کردم غذای کمکی :سرلاک برنج و حریره وسوپ که دیگه زیاد به شیرم وابسته نباشی.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آرشیدا کوچولو
23 شهریور 91 15:54
مامان سهیلا جون آرشینا یعنی چی؟؟؟ آرشیدا خورشید آریایی میشه
اجازه هست این اسم رو برای آجی کوچولوی دخملم زیر نظر بزارم


مامان آرشیدا جون،اسمم به معنی بهترین دوست هست و یک از شاهدخت های هخامنشی،حتما آرشینا و آرشیدا خواهرهای خوبی میشن .اسماشونم قشنگه