عشق زندگیمون آرشیناعشق زندگیمون آرشینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

آرشینا بهترین اتفاق زندگی ما

خدایا شکرت

1391/10/19 14:01
نویسنده : soheyla
561 بازدید
اشتراک گذاری

 

من چقدر خوشبختم

من امروز از عشق سرشارم

خدايا تورادوست دارم چون

مرا از عشق آفريدي

اينك من مملو از عشقم و

 قادرم ديگران را تا بي نهايت دوست بدارم

 من امروز پر از مهرباني هستم

خدايا از تو سپاسگزارم كه

قلبي به من دادي كه در آن

مهرباني خانه دارد و من

 آنقدر ثروتمندم كه ميتوانم

 ديگران را تا هميشه ميهمان

 خانه ي مهرباني هاي دلم كنم .

 من امروز بوي طبيعت ميدهم

 خدايا تو را ميستايم

چون تو نگاهي به من بخشيدي

كه با آن ميتوانم

 اين همه شكوه و لطافت را ببينم و

از طبيعت زيبائي كه

به خاطر من آفريد لذت ببرم.

از همه مهمتر مرا صاحب خانواده اي كردي

 كه با آنها به آرامش ميرسم.

 دوستتان دارم...

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

 

بی حسین بن علی احساس پیری می کنم

 نی که پیری بلکه احساس حقیری می کنم

 

گفت سائل از چه رو محکم به سینه می زنی؟

 گفتم از آینه ی دل گردگیری می کنم

 

عزاداریتان قبول، التماس دعا

 

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)