عشق زندگیمون آرشیناعشق زندگیمون آرشینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

آرشینا بهترین اتفاق زندگی ما

يازدهمين ماهگرد قندعسلم مباركههههههههه

1391/12/1 14:11
نویسنده : soheyla
759 بازدید
اشتراک گذاری

 

عشق زندگي مامان و  بابا 11 ماهگيت مباركت باشه ايشالا

smilie_geb_054

 happy-birthday5

يازدهمين ماهگرد نفسمون آرشيناست .

دختر ما به سلامتي وارد يازده ماهگي شد.

اينقدر دوسش داريم كه نميتونيم اندازش رو براتون توصيف كنيم .

در حال حاضر دختر ماهمون 8 تا دندون داره.

عاشق نگاه كردن به ماشين لباسشوئيهwasher_smiley9

جارو برقي رو خيلي دوست داره.to_hoover_smiley5

رد شدن از وسط سفره با روروئك براش شادي بخشه.

هميشه دوست داري توي آشپزخونه باشي to_hoover_smiley1

مامان و بابا ميگه و دست ميزنه ميگه د د د به معني دست زدن.

جرات پيدا كرده چند قدم راه ميره و ميخوره زمين.

هميشه دوستام بهم ميگفتن وقتي انسان بچه دار ميشه زندگيش هدف پيدا ميكنه .من باور نميكردم .الان صبح كه چشامو باز ميكنم تا شب كه روي هم ميزارم تموم تلاشم براي يه لبخند شيرين دخترمه .خدايا شكرت

بابا علي،مامان نصي

دايي مجتبي و زن دايي معصومه

دايي مصطفي

دايي سعيد و زن دايي ليلا

دوستون دارم و دلم براتون تنگ شده زياد

بوسسسسسسسسسسس براي همتون

من امروز خوشبخت ترين هستم.

خدايا تو را سپاس مي گزارم چون

تو به من زندگي سالم بخشيدي

اكنون من در خانواده اي پاك و

سرشار از عشق هر روز

بيشتر از پيش بالنده ميشوم.

شكرت شكرت شكرت

ماهگردت مباركه عشقم

اين گل تقديم به همه ي اونايي كه دوستشون دارم

بوسسسسسسسسسسسسسسسسس

ماهگردمه آخ جون

زيباترين هديه ي خداوند به من و همسر مهربونم مرتضي

دختر قشنگمون آرشيناست

خدايا به خاطر تموم نعمتهاي زيبات شكر

بقيه ي عكسامو حتما توي ادامه ي مطالب ببينيد...

 

 

نفسم آرشينا

شکلک های محدثه

گل قشنگم

شکلک های محدثه

 

 

 

 

 

من و اين همه شيطوني محاله محاله

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)