عشق زندگیمون آرشیناعشق زندگیمون آرشینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

آرشینا بهترین اتفاق زندگی ما

روزت مبارككككككككككككككك بابا جونم

1392/3/11 12:39
نویسنده : soheyla
438 بازدید
اشتراک گذاری

شور عشقت هست در قلبم ای پدر
گرمی لبخندهایت هست در ذهنم ای پدر
مهربانی هایت همواره در من جاری است
ساز آوای صدایت هم همیشه با من است
از تو از عشق تو لبریز هستم ای پدر
من برای دیدنت با سر دوانم ای پدر
زندگی یعنی پرواز در آغوش تو
مرگ یعنی من بدون عطر تو

92/3/3 روز جمعه مصادف بود با تولد حضرت علي و روز پدر .بدليل مريض بودن دختر گلم نشد كه بيام و تبريك بگم و وبلاگ عسلم رو آپ كنم.

همسر خوب و مهربونم با تو بودن يعني تنها دليل زندگي،با تو بودن يعني معناي شيرين زندگي .

با تو لحظه لحظه هاي شيرين زندگي رو چشيدم و با اومدن دخترمون و ثمره ي عشقمون زندگيمون رنگي ديگه گرفت.من و دخترم با وجود تو به انتهاي جاده ي خوشبختي ميرسيم و وقتي سايه ي تو بالاي سرمونه بهار و با تموم قشنگي هاش حس ميكنيم .خوشحالم كه همسري همانند تو دارم و خوشحالم كه دخترم پدري همانند تو دلسوز دارد.

روزت مباركككككككككككككككككككككككككك بابا جونم ...

                                                                           از طرف آرشينا

روزت مبارك همسر عزيز و مهربانم.

دوست و يار لحظه لحظه هاي سخت و آسون زندگيم.

خداجونممممم به خاطر همه چي شكرگزارتممممممممممممممممم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)