عشق زندگیمون آرشیناعشق زندگیمون آرشینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

آرشینا بهترین اتفاق زندگی ما

اومدن نفس مامان از بیمارستان به خونه

1391/6/24 16:13
نویسنده : soheyla
462 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم ،عزیزکم

 

شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب آروین

جاده ی اومدنت به خونه رو گلبارون میکنم.قدمای پربرکت و کوچیکتو روی چشام میزارم.اومدی و چراغ خونمو پرنورتر کردی،اومدی و به زندگیم معنا دادی ،اومدی و سکوت خونه کوچیکمو شکستی.با اومدنت من خودمو دوباره پیدا کردم.الان مادرم یه مادر .

عاشقتم مامانی،الان حس میکنم زندگیم هدف پیدا کرده،امیدم پرنورتر شده،تلاشم برای زندگی بهتر تو هزار برابر شده.من و بابا مرتضی عاشقتیم دختر قشنگمون.

به خونه ی خودت خوش اومدی.

خدایا ازت ممنونم ممنون،بهمون کمک کن تا به بهترین نحو ممکن حق پدر و مادری رو برای این نعمت دوست داشتنیت تموم کنیم.

اگه دستای مهربون تو خدای مهربون،روی شونه های من و همسرم باشه .هیچ وقت و هیچ جا کم نمیاریم.هیچ وقت شرمنده ی نعمت قشنگت نمیشیم.

بازم شکر.

عسل عسل عسلی

 

شکلکهای جالب آروین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)