عشق زندگیمون آرشیناعشق زندگیمون آرشینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

آرشینا بهترین اتفاق زندگی ما

اولین ماهگرد نفسم

1391/6/24 16:14
نویسنده : soheyla
381 بازدید
اشتراک گذاری

عشق زیبای زندگیم،امید مامان و بابا

از وقتی بدنیا اومدی مشکل کولیک داشتی و شب تا صبح جیغ میزدی،خداروشکر ماه اول مامان نصی(مامان من)پیشمون بود و خیلی کمکمون میکرد.دیگه دلم لک زده بود واسه یه خواب حسابی .دوست داشتم زودتر بزرگ بشی با همدیگه حسابی کمبود خوابامونو جبران کنیم.خیلی نگرانت بودیم،همش میبردیمت دکتر،مامان نصی میگفت طبیعیه،اینقدر دکتر نبرینش،خلاصه آخرین دکتری که رفتیم گفت نگران نباشین تا پایان سه ماهگی این کولیک و دل دردا هست،فقط من باید مواظب تغذیم باشم تا شما اذیت نشی.

بعد از گذشت یک ماه که مامان نصی پیشمون بود،شما سی روزت شده بود که مامان نصی مجبور شد برگرده به خونشون.دخترم وقتی مامان نصی رفت انگار فهمیدی،شروع کردی به گریه کردن،بابا مرتضی هم برد که مامان نصی رو برسونه راه آهن،با گریه ی شما منم شروع کردم به گریه کردن،اون موقع احساس مسوولیت و دست تنها بودن شونه هامو لرزوند ولی چه میشه کرد توکلی کردم به خدا و از اونی که تورو به من داده کمک خواستم و ازش خواستم هیچ وقت من و دخترمو تنها نذاره.

دکتر گفت بیرون ببریمت دردت کمتر میشه،من و بابا مرتضی آخر شبا میبردیمت بیرون،وقتی میخوابیدی،میومدیم خونه.

مشکل خواب شبا و دردات حل نشد،تا اینکه تصمیم گرفتیم یه گهواره برات بخریم.خیلی خوب بود توش راحت میخوابیدی .

بالاخره ما اولین ماهگرد زندگی قشنگتو پشت سر گذاشتیم .ایشالا 120 ساله بشی گلم .

ني ني شكلك

animated gifs of weaponry - Baby Carriage

 

animated gifs of babies- baby sleep in bed

 

animated gifs of babies - baby cry

 

اولین ماهگردت مبارک نفسم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

غزال مامان آرتین
26 شهریور 91 21:31
قربون اون نگاهت بشم. خاله جون کمی از موهاتو به پسر کچل من میدی؟؟؟؟؟؟؟؟


همش تقديم پسمل خاله ي عزيزم