عشق زندگیمون آرشیناعشق زندگیمون آرشینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

آرشینا بهترین اتفاق زندگی ما

دومین ماهگرد نفس زندگیم

1391/6/24 16:15
نویسنده : soheyla
515 بازدید
اشتراک گذاری

عشق زندگیم

دومین ماه با تو بودن هم به خوبی و سلامتی سپری شد تموم احساسم،خوشگل مامان.شما کم کم خداروشکر از دردات کم میشد و بزرگتر و خانم تر میشدی فدات شم الهی .

ما تصمیم گرفتیم چندروزی خونه ی مامان نصی و بابا علی بریم .بابا علی لطف کرد برای شما گوسفند قربونی کرد فردای اونروز دسته جمعی رفتیم به مشهد مقدس.خیلی خوش گذشت.گلم من عاشق امام رضا هستم ،دوسش دارم و دوست داشتم شما هم به زیارتش بری .امام رضا هوای غریبارو خیلی داره .وقتی پامو میزارم توی صحن قشنگ و عرفانیش،دیگه دوست دارم تا ابد اونجا بمونم .اونجا برای همه ی نی نی ها دعا کردم ،برای مریضا،اونائی که نی نی دلشون میخواد و برای سلامتی عزیزترینام توی زندگی.شیرین عسلم واکسن دو ماهگیتم با بابا مرتضی رفتیم زدیم خداروشکر اذیت نشدی و زیاد تب نکردی .خدایا شکرت

دومین ماهگردت مبارک نفسم

 

ني ني شكلكhttp://www.sheitonak.com/wp-content/uploads/2011/11/s.gifني ني شكلكني ني شكلك

ني ني شكلك 

 

 ني ني شكلك             ني ني شكلك

 

 

 

دومین ماهگرد آرشینا  و سفر به مشهد مقدس

 

زیارت قبول عزیزدلم

 

 

آرشینا-باباعلی-مامان نصی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

غزال مامان آرتین
26 شهریور 91 21:31
چه موش موشی نازی!


مرسي خاله جونمممممممممممممممم