عشق زندگیمون آرشیناعشق زندگیمون آرشینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

آرشینا بهترین اتفاق زندگی ما

نفسم به خونه ی جدیدت خوش اومدی

1391/6/23 18:51
نویسنده : soheyla
419 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزتر از جانم

با ورودت به خونه،همه جا پرشد از عطر زیبای زندگی،همه جا رنگ زیبای امید و آرزو گرفت،خونمون پرشده از صدای قشنگ تو،صدائی که تموم سکوتهای بی معنارو میشکنه.الان دیگه حوصلم سرنمیره،بیکار نمیمونم و تموم وقتم پرشده از تو،من و بابا مرتضی عاشقتیم، تموم احساسمون فدای تو گل قشنگمون...

قشنگم از وقتی بدنیا اومدی با ناخونای انشگتای کوچولوت صورت نازتو همش زخمی میکردی  و ما مجبور می شدیم همش دستکش دستت کنیم که اصلا دوست نداشتی.

مامان فدات بشه که همیشه شبیه آ باکلا میخوابی.

قربونت برم که اینقدر ماهی .

قرار بود مامانی بعد از تعطیلات نوروز بره سرکار،دیگه تموم فکرم شده بود کارم و اینکه شمارو کجا بزارم و چی بخوری.آخه نه پستونک میگرفتی نه شیشه .

شیرخشک برات گرفتم و شروع کردم شیشه دادن رو بلکه عادت کنی که اصلا دوست نداشتی و نمیخوردی .با توکل به خدا رفتم شرکت و با مدیرم صحبت کردم قرار شد اینترنت بگیرم و کارامو تا 6 ماه توی خونه انجام بدم و ببرم تحویل بدم.عزیزتر از جونم از وقتی که اومدی توی دلم تا همین الان نگرانت هستم نگران اینکه کجا بزارمت و چه جوری تا عصر تورو نبینم.خدایا کمکم کن .کارو توی خونه شروع کردم که با وجود شما خیلی سخت بود ولی روزای سخت همیشه میگذره و روزای راحتی هم میرسه گل من...

ني ني شكلك

 

animated gifs of babies - stork holding baby

 

baby35.gif

 

ماه من

 

عشقم

 

 

هستی من

 

ستاره شب من

 

قربون این خوابیدنت

 

شیرخشک نمیخوام مگه زوره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

غزال مامان آرتین
26 شهریور 91 21:30
خدایااااااااااااااا جوجه ناز کوچولو! چقده کوشولو بودی خاله جون.