عشق زندگیمون آرشیناعشق زندگیمون آرشینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

آرشینا بهترین اتفاق زندگی ما

7 ماهه شدن با 7 تا دندون قشنگ نفسم همزمان با روز جهانی کودک مباركهههههه

1391/7/25 10:01
نویسنده : soheyla
1,154 بازدید
اشتراک گذاری

شیرین عسلم،جیگر گوشه ی قلبمشکلکهای جالب آروین

نفس مامان دیگه هفت ماهه شدی،خانم شدی،خیلی چیزارو میفهمی،محبت رو احساس میکنی،شیطون شدی.عزیزدل مامان شدی.دیگه یه ثانیه نبینمت دلم برات پر میزنه.الان شدی همه وجود مامانی.عاشقتممممممممممممم به خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

عسل مامان با وزن 350/8 و قد 72 سانت هفت ماهه شد هورااااااااااااشکلکهای جالب آروین

 

دختر موش موشی بابا،فندوق بابا،دردونه ی بابا،خیلی دوست دارم،همیشه از خدا یه دختر میخواستم .عاشقتم بابائی،دوست دارم .چون افکارمون در مورد تنها ثمره ی عشقمون یکیه،بیشتر مامانی میاد اینجا مطالب رو میزاره.منم اومدم این روز رو بهت تبریک بگم و همینطور هفت ماهه شدنت رو قربونت برم.تمام هستی منی بهارزندگی من.(از طرف بابا مرتضی)

 ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

نفس 7 ماهه ي مامان 

امروز روز جهانی کودکه،این روز قشنگ رو به تو عزیز دلم و همه ی نی نی های ناز تبریک میگم،دوست دارم مامانی،خوشحالم که با ارزشترین هدیه و قشنگترین هدیه ی زندگیم رو از خدا گرفتم .عاشقت هستم.عاشقانه میپرستمت گل من .هر ثانیه از زندگیم با عطر تنت و خنده های قشنگت معطر و زیبا میشه .به اندازه ی ستاره های آسمون دوست دارم دلبند قشنگم.

 

 

 

 

 شکلکهای جالب آروین

 

قند عسلم مامانه 

 

شکلکهای جالب آروین شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)