عشق زندگیمون آرشیناعشق زندگیمون آرشینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

آرشینا بهترین اتفاق زندگی ما

دوست ندارم مریضیتو هیچ وقت ببینم گل قشنگم...

1391/7/25 10:56
نویسنده : soheyla
2,021 بازدید
اشتراک گذاری

دختر زیبای من

همیشه از خدای مهربون خواستم که مریضی تورو نبینم،وقتی نی نی ها مریض میشن مخصوصا مواقعی که تب دارن خیلی معصومن و من خیلی دلم براشون میسوزه،چون هم تحملشون کمه و هم نمیتونن بگن کجاشون درد میکنه.

آرشینای من،نفسم هفته ی پیش علائم سرماخوردگی رو داشتی .بردمت دکتر گفت حساسیت فصلیه که شما با عطسه،سرفه،آبریزش بینی خیلی اذیت میشدی.

من شرما خوردم

اما دیروز خیلی بی حال بودی که عصر از مهد با بابامرتضی مستقیم رفتیم دکتر و متاسفانه گفت سینوسات مشکل پیداکرده و سرما خوردی.تا امروز صبح هم تب بالایی داشتی فدات شم.سرفه ها خیلی اذیتت میکنه و با آنتی بیوتیکی که دکتر داده به اسم آزیترومایسین اسهال و استفراغ شدی که باید دوباره عصر ببرمت تا داروت رو عوض کنه.مامانی هم امروز و فردارو مرخصی گرفته تا بتونه به شما برسه.

زود بردمت دکتر که به اینجا نرسه ولی نمیدونم تشخیص دکترا چه جوریه؟؟؟؟؟

ني ني شكلك

وقتی بردمت مهد ثبت نامت کردم منتظر این مریضیها هم بودم.اما من شما رو به خدای مهربون که تورو بهم داده سپردم .الانم از خودش برای خوب شدنت کمک میخوام.

تب دالما

خدایا نی نی ها خیلی معصوم و ضعیف هستن خودت کمکشون کن تا توی مریضیها اذیت نشن.

مامانی خیلی دپرسه آخه این اولین سرماخوردگی شمابود و منتظر مریضی اصلا نبودم.حاضرم برای خوب شدنت مثل فرشته ها دورت بگردم.حاضرم من تب کنم تو نکنی .من مریض بشم و تو نشی خلاصه بلاگردونت بشم عزیز دلم .

عشق زندگیمون ،تو باارزشترین دارائی مامان و بابا هستی که خدا توی دنیا بهمون داده و حاضر نیستیم یه لحظه بی قراری و مریضیت رو ببینیم.

خدایااااااااا منو زودی خوب کن.امیننننننننننننن

تازگیا شما یاد گرفتی و ماما،بابا میگی قربونت برم که چقدر برامون شیرینی .

بوسسسسسسسسسسسسسسس یه عالمه برای عشقم و زود خوب شو تا مامان از مریضی تو مریض نشده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)