عشق زندگیمون آرشیناعشق زندگیمون آرشینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

آرشینا بهترین اتفاق زندگی ما

رويش دندون هشتم هوراااااااااااااااااااااااااااا

1391/8/17 11:17
نویسنده : soheyla
610 بازدید
اشتراک گذاری

 

اي كه با طلوع چشمات، شب غصّه هامو بردي

منو از خودم گرفتي، به ستاره ها سپردي

 اومدي عطر حضورت، تو فضاي خونه پيچيد

يه سبد گل اقاقي،دل من براي تو چيد

دخترم طاق بنفشه،سر راه تو مي بندم

 تو ميشي عروسك من، با تو يك دنيا مي خندم

چقدر دنيا قشنگه،با تولّدت عزيزم

تموم زندگيمو من، زير پاي تو مي ريزم

 زندگي يه لحظه با تو،به هزار دنيا مي ارزه

 تموم دنياي بابا،با ترنّمت مي لرزه

تو همون هديه پاكي،كه خدا به ما رسونده

 توي پس كوچه ي شعرام،ردّپاهاتو نشونده

دستاي سبز و قشنگت، رو به سمت آسمون، باز

 تو مي شي يه آسمون،من مي شم عاشق پرواز

تو اشاره كن كه با تو،پر بگيرم سمت خورشيد

توي آسمون قلبت، بمونم هميشه جاويد

دخترم آرشيناي من،اي گل سبز بهارم

دستاتو بذار تو دستام، تا ابد بمون كنارم

 

عزيز دل مامان و بابا،خوشگل من بعد از يه مريضي سخت كه هنوزم با سرفه ها درگيرش هستي و ماماني نتونست بياد وبلاگت رو آپ كنه عزيز دلم .

خب يه هوراااااااااااااااااااااااااااا داريم حسابي به مناسبت پاقدم يه دندون خوشمل و بامزه ديگه.عسلكم دندونات در سن 7 ماه و 16 روزگي شدن 8 تا.

مباركت باشههههههههههههههههههه عسيس دلم.قربونت برم.

 

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

مباركت باشه گل قشنگ زندگي ما،ايشالا خيلي خوب و سالم برات بمونن با مراقبت زياد خود شما.

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 بابايي هم يه عروسك خوشگل برات كادوخريد.

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 آرشيناي ماه من الان شدي تموم دنياي مامان و بابا.با روروئكت تند تند روي سراميكاي خونه سر ميخوري و بعضي وقتا هم توي در و ديوار.من يا بابائي قايم ميشيم ،خيلي سريع مياي پيدامون ميكني.قربونت برم كه اينقدر شيطون شدي.راستي تازه ياد گرفتي باي باي ميكني فدات بشم الهي ...

 

دوست داريم يه عالمه هرچي بگيم بازم كمه.

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)