عشق زندگیمون آرشیناعشق زندگیمون آرشینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

آرشینا بهترین اتفاق زندگی ما

اولين مسافرت آرشينا در 5 ماهگي

1391/8/22 10:19
نویسنده : soheyla
990 بازدید
اشتراک گذاری

 

 دختر مامان،عشق خوبم

من و شما بعد از 9 ماه خستگي و به دنبال اون چندين ماه مشكلات و ناراحتي هاي دوران نوزادي تصميم گرفتيم چندروزي بريم مسافرت و استراحت كنيم .هوا خيلي خوب و عالي بود چند جاي ديدني به اتفاق بابابزرگ و مامان بزرگ و دائي ها رفتيم .كه متاسفانه اونجا هم يه كم بهمون سخت گذشت و اولين دندون شما در حال بيرون اومدن بود كه چند شبي خيلي اذيت شدي گلم تا صبح جيغ ميزدي و ما شما رو راه ميبرديم .يه كمم غلت زدن رو اونجا ياد گرفتي عسيس دلم ،جاي بابا مرتضي خيلي خالي بود چون مرخصي نداشت نتونست بياد .بهرحال سختي ها و ناراحتي ها گذشت و من الان صاحب يه دسته گل زيبا هستم كه خدا بهم هديه كرده و بي نهايت دوسش دارم .عاشقشم.

آرشينا و باباعلي (باباي مامانم)عطار نيشابور

آرشينا و دائي مصطفي (عطار)

آرشينا-باباعلي-دائي مجتبي و زن دائي (عطار)

بابا علي فكر كرده ديده نميشه ههههههههههه(خيام)

آرشينا-دائي و زن دائي(افلاك نما)

بازارچه ي خيام

آرشينا ميون گلها(افلاك نما)

امام زاده عبدالله (اينجا براي همه ي ني ني ها دعا كرديم)

چقدر خوبه روي ماشين باباعلي يه چرت بزنيم

بله اينجا كمي تمرين نشستن هم كردم

عكس نميخوانم مگه زوره

 


 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)