عشق زندگیمون آرشیناعشق زندگیمون آرشینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

آرشینا بهترین اتفاق زندگی ما

اي شيطووووووووووووون

1391/8/22 15:47
نویسنده : soheyla
622 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

furball panda emoticon 17 Furball Panda Emoticonfurball panda emoticon 13 Furball Panda Emoticon

 

 

خوشگل مامان،جينگر من دوست ميدارم يه عالمهfurball panda emoticon 6 Furball Panda Emoticon

خيلي شيطون شدي ماشالا   شکلک های منا جون

دوست داري همه چيزو بخوري،فرقي نداره چي باشه

عشق من يادگرفتي دست بزني هورااااااااااااااا عاشقتم 

آخ آخ از تخت نگو شبا من و بابائي سرشار از خستگي وخوابيم ولي شما تخت خواب رو مدام در طول و عرض طي ميكني و همش سروته ميشي تا خسته بشي و بخوابي.

اي جونم ماماني يادگرفتي باي باي ميكني شيريني زندگيم

عاشق بادكنك هستي دخمل قشنگم،توي روروئك باشي و بادكنك تو هوا،با روروئكت پرواز ميكني با سرعت برق و باد

راستي توپ بازي هم خيلي دوست داري .يه توپ داري كه وقتي توي روروئك هستي با بابا مرتضي فوتبال بازي ميكني و عشق ميكني furball panda emoticon 14 Furball Panda Emoticon

تا يادم نرفته بگم بابائي يه قناري داره كه خيلي دوست ميدارتش و تا ميبره شمارو نزديك قفسش كه ببينيش، اگه به دستت برسه خفش ميكني پرنده ي بيچاره رو قربونت برم.

 furball panda emoticon 8 Furball Panda Emoticon

گل

www.smilehaa.orgwww.smilehaa.org www.smilehaa.org

 
قربونت برم مادر
 
 
 
 
عسيس دلم
 
 

 اي راننده،خوشگل من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)