عشق زندگیمون آرشیناعشق زندگیمون آرشینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

آرشینا بهترین اتفاق زندگی ما

تعیین جنسیت شیرین عسلم(دخملم یا پسملم؟؟؟)

1391/6/24 16:03
نویسنده : soheyla
465 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا هر فرزندی که بهمون عطا میکنی،چه دختر چه پسر،سالم باشن،تنها آرزوی ماست...

شکلات مامان

توی دوره بارداریم نمیتونستیم حدس بزنیم که شما دختری یا پسر،چون دو سه ماه اول حسابی ترشی میخوردم ولی بعدش کلا شیرینی خور شدم.شکلات و هر چیز خیلی شیرین.به به اینطوری بود که مامانی شد یه توپ گرد.

من و بابا مرتضی دوباره رفتیم سونوگرافی،دفعات قبل جنسیتت معلوم نبود،دکتر میگفت نی نی خیلی باحیاست،نمیتونم جنسیتشو ببینم.به من گفت که شکلات زیاد بخورم،دوباره رفتیم سونوگرافی،بابا مرتضی دل توی دلش نبود عاشق دختر بود،منم دوست دختر دوست داشتم ولی اول سلامتیش برام مهم بود نه دختر پسر بودنش.

دکترم گفت که نی نیم دخملههههههههههههههههه،هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

قلبونت بلم دخمل نازم،فدای خجالتی بودنت که همش خودتو جمع میکردی.

خوب حالا رسیدیم به انتخاب نام برای عسل جیگرم

  من و بابا مرتضی اسم آرشین برای نفس زندگیمون انتخاب کردیم به معنی بهترین دوست و کلی به این اسم عادت کردیم.ایشالا همه ی نی نی ها خوش نام باشند.

 

خدایا شکرت،شکرت،شکرت

baby25.gif 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان کورش
11 شهریور 91 17:53
سلام مرسی از لطفی که به من داری ممنون.بهترینهارو برای شما آرزو میکنم.