عشق زندگیمون آرشیناعشق زندگیمون آرشینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

آرشینا بهترین اتفاق زندگی ما

22 ماهگيت مبارك اميدم

1392/10/21 12:52
نویسنده : soheyla
585 بازدید
اشتراک گذاری

 

به نام خدايي كه هميشه با ماست

ما وارد زمستون بهاري شديم همراه با 22 ماهگي قشنگترين اتفاق زندگيم.امروز بلاخره برف باريد .خدايا بازهم نعمتهاي باراني و برفيت را برايمان نازل كن .شكرت .آمين


 با چندروز تاخير اومدم تا 22 ماهگي دختر عزيزم رو تبريك بگم .بگم كه چقدر برام عزيزه و دوست دارم و بهش اهميت ميدم.بگم كه تموم بند بند وجودم به نفسها و خنده هاي اون بنده و امان از مريضي كه من هم پا به پاي اون داغون ميشم.

 


بعد از چند بار سرماخوردگي از پائيز و بعد از يك شب تا صبح تب 39 درجه و دكتر و بررسي فهميديم كه گوش شما درد گرفت و ترشح داشت كه بعد از معاينه پزشك فهميديم عفونت به پرده گوش رسيده و منم يه هفته مرخصي گرفتم پيشت بودم .دارو بهت آموكسي كلاو دادن كه اينقدر قوي بود و شما هم اسهال شدي الان دچار حساسيت و سوختگي پا شدي كه مدام پماد ميزنيم برات و راحت نميتوني راه بري و فعلا هم چندروزي مامان فري پيشته تا بهتر بشي ايشالا.خيلي فكرت اذيتم ميكنه و توي راس تموم تصميمام هستي .دوست دارم و اصلا دوست ندارم به هيچ عنوان اذيت بشي .

اين چندروز چون پوشك نميشدي جيش كردن هم كمي يادگرفتي كه ميترسي حتي روي صندليت جيش كني .تموم اين روزها ميگذره و باز هم ما توي بهار پر از شكوفه از وجود تو عزيز دلم لذت ميبريم.22 ماهگيت مبارك عسلم.راستي الان طوطي شدي و شيرين زبون و مامان مدام قربون صدقه حرفات ميشه و وقتي كه منو تو آغوش ميگيري و ميبوسي من ديگه ميميرم برات.سلامتي برات آرزومه،مادر فدات بشه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)