عشق زندگیمون آرشیناعشق زندگیمون آرشینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

آرشینا بهترین اتفاق زندگی ما

اي جووووووووونم 16 ماهه ي من

1392/4/17 14:07
نویسنده : soheyla
587 بازدید
اشتراک گذاری

 

totalgifs.com barrinhas gif gif barra51.gif

totalgifs.com alfabeto-atualizvogalpula gif gif jokers-a2.giftotalgifs.com alfabeto-atualizvogalpula gif gif jokers-n.giftotalgifs.com alfabeto-atualizvogalpula gif gif jokers-i2.giftotalgifs.com alfabeto-atualizvogalpula gif gif jokers-h2.giftotalgifs.com alfabeto-atualizvogalpula gif gif jokers-s.giftotalgifs.com alfabeto-atualizvogalpula gif gif jokers-r2.giftotalgifs.com alfabeto-atualizvogalpula gif gif jokers-a2.gif

57.gif52.gif

ماه هفت آسمون شباي من،خوشگلم 16 ماهگيت مباركه مادر.

به لطف خداي مهربون و بزرگ كه هميشه سايش بالاي سرماست،دخترييييييييييييييييم 16 ماهه شد.

هوا خيلي گرمه و ديروز برديمت آرايشگاه مردانه و موهاي قشنگت رو اصلاح كرديم،من خيلي موي بلند دوست دارم ولي چون نميذاري گل سربزنيم به موهات و گرما اذيتت ميكنه مجبور به اين كار شديم.

 

الهي فدات بشم نميدونم بدنت به چي حساسيت داره كه كهير ميزني و از خارشش اذيت ميشي و من بايد خيلي مواظب تغذيم و تغذيه ي شما باشيم بدنت به ادويه جات و فكر ميكنم گوجه فرنگي و بادمجان حساسيت داره و من و بابا مرتضي برديمت دكتر كه پماد و شربت حساسيت بهت دادن .ايشالا كه گلم زود زود اين حساسيتت برطرف بشه.

دوست دارم خيلي زياد و سلامتي و لب خندونت هميشه آرزومه.

totalgifs.com barrinhas gif gif menina.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)